خانه » وبلاگ » نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن

نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن

وقتی کاربر، اپلیکیشنی را در اَپ استور پیدا می کند، اولین چیزی که می بیند طراحی یک اپلیکیشن خاص است. بر اساس صفحه نمایش ها و توضیحات آن ها، کاربر تصمیم می گیرد که آیا برنامه ارزش بارگیری را دارد یا خیر. بنابراین، طراحی اپلیکیشن نقش مهمی در فرآیند تصمیم گیری کاربر برای دانلود اپلیکیشن دارد. از این رو نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن حائز اهمیت می باشند.
تقاضا برای برنامه های کاربردی تلفن همراه در طول دوره ی قرنطینه ویروس کرونا به شدت افزایش یافته است. برخی از عوامل وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای توسعه ی اپلیکیشن تلفن همراه، در نظر بگیرید. طراحی UI می تواند تقریباً هر پروژه ی دیجیتالی را به موفقیت برساند یا شکست دهد. خوشبختانه، طراحان معاصر آن را به خوبی درک می کنند. آن ها تمام تلاش خود را برای ارائه ی بهترین محصول ممکن، به کار می گیرند. در این مقاله، در مورد ده تا از بهترین نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن موبایل شما را آگاه می سازیم. این نرم افزارها می تواند به شما کمک کند تا اپلیکیشنی جذاب و خیره کننده را طراحی کنید.

چه چیزی طراحی اپلیکیشن موبایل را عالی می کند؟

هنگامی که یک طراح، روی یک پروژه ی جدید کار می کند، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرد. اول از همه، باید الزامات فنی مشتری و دستورالعمل های پلت فرم را دنبال کنند. در مرحله ی بعد، آن ها باید طراحی پروژه را با آخرین متُدهای دیجیتال هماهنگ کنند تا مدرن و روان به نظر برسد. اما مورد آخر ولی با اهمیت، این است که آن ها باید پروژه را با بهترین طراحی، جذاب و برجسته کنند.
همانطور که می بینید، یک طراحی اپلیکیشن خوب تلاش می کند تا استفاده از اپلیکیشن را آسان و لذت بخش کند. چنین طراحی باعث گمراهی، حواس پرتی یا گیج شدن کاربران نمی شود. این به آن‌ها کمک می‌کند تا از بهترین ویژگی‌های برنامه به ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه‌، استفاده کنند.

نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن موبایل

در این مقاله تعدادی از نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن را به ما معرفی می کنیم.

01. Marvel (iOS, Android)

برنامه Marvel طرح‌های ساده روی کاغذ را به نمونه‌های اولیه تعاملی و قابل لمس تبدیل می‌کند. و به شما این امکان را می‌دهد که ایده‌های خود را نمایش دهید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

این برنامه با فایل های psd سازگار است. بنابراین نیازی به تبدیل طرح های خود قبل از آپلود نیست. مارول به طور قابل توجهی زمان تست کردن و آزمایش را برای تغییرات کاهش می دهد. به خصوص که تغییرات را در پس زمینه به روز می کند.

02. Invision (iOS, Android)

Invision یکی دیگر از ابزارهای رایگان نمونه سازی وب و اپلیکیشن موبایل است. که برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است. Invision یکی از نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن است. و دارای سیستم اعلان ها و به روز رسانی وضعیت است. بنابراین همه ی اعضای یک تیم می توانند بدون نیاز به درخواست، ببینند پروژه در کجا قرار دارد.
invasion همچنین این قابلیت را دارد که در صورت بروز مشکل، همه می توانید به صورت آنلاین یکدیگر را ملاقات کنید و روی پروژه با هم کار کنید.
شاید بهترین ویژگی آن، کنترل تغییرات است. برای زمانی که به طور تصادفی تغییری ایجاد می کنید که نباید می کردید. یا زمانی که می خواهید یک طراحی که از قبل انجام دادید را، بازگردانید.

03. iOS Sketch Paper

برای کسانی که دوست دارند قبل از رفتن به فتوشاپ یا ابزار نمونه‌سازی اولیه، روی مداد و کاغذ طراحی کنند، این کاغذ طراحی شبکه نقطه‌ای، به راحتی می‌تواند هر طرح iOS را روی کاغذ بیاورد.

04. Android Sketch Paper

ما طراحان اندروید را فراموش نمی کنیم. در اینجا چند کاغذ طرح طراحی اندروید مانند گزینه ی بالا برای طراحان اندروید در بین مخاطبان آورده شده است.

در هر صفحه 8 گوشی وجود دارد. بر خلاف iOS Sketch Paper، این یک شبکه نقطه ای نیست. اما در عوض هیچ خطی ندارد. از آنجایی که تعداد زیادی تلفن در هر صفحه نمایش وجود دارد، می توانید قبل از سازماندهی انجام کار، روند کار را به سرعت بر روی این کاغذ طرح سازماندهی کنید.

05. PopApp (iOS, Android)

PopApp منحصر به فرد است زیرا با عکس هایی از طرح های دستی شما شروع می شود و آنها را در دستگاه شما به هم پیوند می دهد. نمونه اولیه ی ترسیم شده شما روی هر دستگاهی کار می کند.
“درست به نظر نمی رسد” تلاش کنید.

creativebloq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *