خانه » وبلاگ » نرم افزارهای طراحی وب

نرم افزارهای طراحی وب

اگر در زمینه ی طراحی وب سایت تازه کار هستید، احتمالاً می خواهید بدانید که از کدام نرم افزارهای طراحی وب سایت استفاده کنید.
انتخاب یک ابزار عالی برای طراحی وب، به عملکرد و هدف آن بستگی دارد. راه حل همیشگی وجود ندارد. بلکه ممکن است شما بسته به هدف تان، به بیش از یک نرم افزار طراحی برای دستیابی به بهترین طراحی وب سایت نیاز داشته باشید.
ما توصیه می‌کنیم چندین نوع نرم‌افزار طراحی وب سایت را آزمایش کنید تا بدانید کدام یک بیشتر برای شما مناسب است.
برای کمک به شما در یافتن آنچه به دنبالش هستید، لیستی از نرم افزارهای طراحی وب سایت را گردآوری کرده ایم.

بهترین نرم افزارهای طراحی وب سایت

ارائه ی خدمات به کاربران، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های خود را راه‌اندازی کنند و آن‌ها را با کاربران جهان به اشتراک بگذارند.
به برخی از بهترین نرم افزار ها برای این منظور نگاهی بیندازید.

1. وردپرس

وردپرس بهترین ترکیب از انعطاف پذیری، قدرت و سهولت استفاده برای ساخت و راه اندازی وب سایت های مبتنی بر محتوا را ارائه می دهد.

بیش از 35 درصد از تمام وب سایت ها بر روی وردپرس اجرا می شوند.

2. بوت استرپ Bootstrap

بوت استرپ در ابتدا توسط تیم مهندسی توییتر ایجاد شد. اکنون محبوب‌ترین فریم وُرک جهان برای ساخت وب‌سایت‌های واکنش‌گرا و مبتنی بر موبایل است.

به زبان ساده، Bootstrap ترکیبی از HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. که فرآیند کدنویسی یک وب سایت را از ابتدا ساده می کند. بوت استرپ، ده ها ویژگی و کتابخانه مؤلفه را ارائه می دهد که کدنویسی یک وب سایت را سریع و آسان می کند.
کتابخانه مؤلفه شامل هِدر، دکمه ها، فرم ها، هشدارها و موارد دیگر است. تیم بوت استرپ، به طور جامع هر ویژگی را با مثال ها و پیشنهادهایی برای سفارشی سازی مستند کرده است.

3. WIX

یک نرم افزار آسان و مقرون به صرفه برای وردپرس است.
مانند وردپرس، Wix می تواند برای ایجاد انواع سایت های مختلف از جمله وبلاگ ها و فروشگاه ها استفاده شود.
Wix یک سرویس اشتراک کاملاً مدیریت شده است. به این معنی که این شرکت تمام جزئیات مربوط به میزبانی سایت، تهیه نسخه پشتیبان و مدیریت امنیت را انجام می دهد.

Wix طرح رایگان با هدف حمایت از تبلیغات را ارائه می دهد. که شامل صدها الگو و گزینه برای انتخاب است.

4. Dreamweaver

reamweaver نرم افزار Adobe برای کدنویسی، ویرایش و نگهداری وب سایت ها است. این نرم افزار به شما امکان می دهد وب سایت ها را هم با کدگذاری دستی و هم از طریق visual interface (رابط بصری) ویرایش کنید.
حتی می توانید از Dreamweaver با بوت استرپ استفاده کنید!
با این حال، برخلاف یک IDE سنتی، رابط بصری Dreamweaver چیزی است که آن را واقعا متمایز می کند. هر تغییری که در کد وب سایت خود ایجاد می کنید به طور خودکار در رابط Dreamweaver در زمان واقعی نمایش داده می شود. همچنین می توانید با کلیک کردن، کد وب سایت خود را ویرایش کنید.

5. Squarespace

Squarespace یکی دیگر از نرم افزار های ساخت وب سایت خوب است. که به عنوان جایگزین سوم برای Wix و WordPress عمل می کند.
دقیقاً مانند Wix، Squarespace یک رابط بصری کشیدن و رها کردن برای ایجاد وب سایت شما ارائه می دهد. Squarespace همچنین طیف گسترده ای از تم های مختلف و سفارشی سازی رنگ ها را ارائه می دهد. و شامل بسیاری از استانداردها است. مانند رمزگذاری SSL و توانایی ساخت یک فروشگاه آنلاین.

6. فیگما Figma

Figma با وجود اینکه یکی از جدیدترین نرم افزارهای طراحی وب سایت در این لیست است، یکی از قدرتمندترین آن ها نیز می باشد. اگر به دنبال ابزاری با قابلیت بارگذاری برای طراحی interface (رابط ) و نمونه سازی اولیه هستید، Figma ممکن است مناسب باشد.
Figma دارای یک رابط بصری و مبتنی بر بُرداری است که طراحی وب سایت ها را ساده می کند. هر کاری که می توانید با Sketch یا Adobe XD انجام دهید، می توانید با Figma نیز انجام دهید.

با این حال، آنچه در Figma واقعاً می‌درخشد، رویکرد مشترک و مبتنی بر اَبر است. با Figma، چندین عضو تیم می توانند یک فایل طراحی را به طور همزمان ویرایش کنند. ذینفعان کسب و کار همچنین می توانند نظرات خود را بگذارند. توسعه دهندگان می توانند قسمتی از کد را کپی کنند تا فرآیند تبدیل طرح شما به یک سایت واقعی را ساده کنند.
Figma یک طرح رایگان ارائه می دهد که شامل حداکثر 3 پروژه است.

websitesetup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *