خانه » وبلاگ » طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

در دهه های قبل وقتی با مشتری خود تماس داشتید یکی از اولین سوالات مشتری این بود که محل دفتر شما کجاست ؟
بعد از آن این سوال به سمت داشتن تلفن ،کارتهای ویزیت و بروشور سوق داده شد و امروزه یکی از اصلی ترین سوالات مشتریان سوال درباره داشتن وب سایت و اپ موبایل می باشد .
امروزه داشتن یک اپ موبایل برای هر کسب و کاری از الزامات ضروری می باشد .چرا که اپ ها از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی با مخطبان هدف در هر کسب و کاری می باشند
توسعه دهندگان اپلیکیشن به علت درخواستهای زیاد روز به روز زیادتر می شوند .در سال 2018 تعداد اپ های دانلود شده 205.4 میلیارد بوده که این رقم نشان میدهد مشتریان از برنامه های موبایل رضایت داشته اند .

مزایای اپلیکیشن موبایل


ارتباط با مشتری


در گذشته فروشندگان محصولات مختلف از فروشگاه و محل فیزیکی برای ارائه محصولات خود به مشتریان استفاده می کردند اما امروزه این فروشگاهها به وب سایت هایی تبدیل شده اند که مشتریان به راحتی در خانه یا محل کار می توانند خرید خود را انجام دهند .اما در این روش برای ارتباط مستقیم با مشتری تنها راه فروش درب خانه است .برای دسترسی و تماس با مشتری، اپ موبایل بهترین گزینه می باشد .اپلیکیشن موبایل به مشتری این امکان را میدهد که هم خرید خود را انجام دهد و هم اینکه ارتباط گسترده تری با صاحبان کسب و کار ایجاد کند .


برند سازی


بازاریابی یکی از فعالیتهای مهم برای توسعه هر کسب و کاری می باشد .و از مهمترین کارها در این راستا برند سازی،ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریان و حضور مداوم در بازار می باشد .برای دستیابی به این مهم داشتن یک اپ موبایل بسیار ضروری است .چرا که باعث می شود مشتری با در دست داشتن گوشی خود حضور شما را احساس کند .


شناخت مشتری


یکی از عوامل موفقیت در هر کسب و کاری شناخت رفتارهای مشتریان و آشنایی با روحیات و سلایق آنها می باشد. به دست آوردن این اطلاعات کاری حوصله سربر و خسته کننده می باشد .با استفاده از اپلیکیشن می توان به راحتی و به طور منظم نیازهای مشتریان و بازخوردهای آنها را جمع آوری کرد .همچنین می توان توصیه های لازم را به مشتریان مختلف ارائه نمود .

ارائه خدمات بهتر به مشتریان


یکی از انتظارات مشتریان دریافت پاسخ سریع به سوالاتشان می باشد .از طریق وب سایتها این انتظار تا حد زیادی برآورده شده ولی باز هم در مواقعی تاخیر در پاسخ دهی وجود دارد .با استفاده از اپلیکیشن موبایل مشتری می تواند با سرعت بیشتری با دستیارها ارتباط برقرار کنندو سوالات خود را مطرح کنند .

بهبود تبلیغات


یکی از مزایای اپلیکیشن موبایل این است که میتوان از آن به عنوان رسانه ای برای فرستادن اطلاعات ،اعلانات ،پیشنهاد ات و تبلیغات به مشتریان استفاده نمود .
افزایش فروش
از دیگز مزایای داشتن اپلیکیشن در یک کسب وکار افزایش فروش می باشد .چرا که بسته به تعداد مخاطبان می توان با ارائه تبلیغات و تخفیف و جایزه مشتریان را تشویق به خرید کرد.

جذب مخاطب بیشتر


شما می تواند صرف نظر از مکان خود با تمام مشتریان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و نیازی نیست مشتریان شما آدرس وب سایت شما رو به خاطر بسپارند .چرا که برنامه را روی گوشی خود نصب کرده اند .

امروزه با رشد تکنولوزی و افزایش ساخت اپلیکیشن های موبایل و هزینه های مناسب آن اکثر کسب و کارها به دنبال راه اندازی آن برای کسب و کار خود می باشند .
و شرکتها و کسب و کارهایی که از ترکیب وب سایت و اپلیکیشن استفاده می کنند سود بیشتری را به دست می آورند .

چه کسب و کارهایی از داشتن اپ موبایل بیشتر سود میبرند ؟
داشتن اپ برای همه کارها مفید است ولی بعضی از مشاغل از این تکنولوزی بیشتر سود میبرند که عبارتند از :
گردشگری
پزشکی
اتومبیل
زیبایی
ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *