دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه » وبلاگ » خدمات سئو در اصفهان

خدمات سئو در اصفهان

مراحل سئو در اصفهان

1. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل گسترده کلمات کلیدی جزء مهم‌ترین خدمات سئو است. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی با بررسی دقیق عبارات و کلماتی که مشتری تمایل دارد در آن رتبه بگیرد انجام می‌شود. بررسی میزان سختی کلمات، جایگاه فعلی وب سایت، جایگاه فعلی کلمات، تعیین استراتژی و اعلام مدت زمان بهینه سازی سایت در بخش آنالیز کلمات انجام می‌شود.

2. بررسی وضعیت فعلی سایت

بررسی وضعیت فعلی سایت بر اساس رتبه کلمه کلیدی، نسبت متن به کد، متا تگ ها، دامین اتوریتی، پیج اتوریتی، وضعیت لینک داخلی و خارجی، رنک الکسا، سرعت بارگذاری سایت و… در این بخش قرار می‌گیرند. رقبای تجاری خود را بررسی کنید، نقاط قوت و ضعف سایت خود را بیابید، مشکلات ساختاری سایت را برطرف کنید.

3. آنالیز رقبای سایت

آنالیز رقبای سایت و تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت آن‌ها می تواند فرصت مناسبی برای شما باشد تا استراتژی های لازم را تدوین و پیاده سازی کنید. برای بهبود وضعیت سایت، کسب‌وکارها می بایست به این مرحله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

4. سئو داخلی سایت

قبل از شروع سئو داخلی باید تمام بخش های وب سایت و ساختار سایت مورد بررسی قرار گیرد. سئو داخلی وب سایت، باعث می شود تا ربات های گوگل درک بهتری از سایت به دست آورند. دسترسی به صفحات مختلف را ساده‌تر خواهد کرد. همچنین تمامی کدها و محتوای سایت خود اعم از متن، تصاویر، لینک های داخلی، لینک های خارجی و … در سایت را بررسی و عیب یابی کنید.

5. سئو خارجی سایت

به تمام اقداماتی که برای بهینه سازی وب سایت در خارج از سایت انجام می شود سئو خارجی گفته می شود. در این مرحله طبق یک استراتژی مناسب، کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت در شبکه های اجتماعی و در سایت های مشابه قرار می گیرد. سئو خارجی، شامل اعمال فاکتورهای خارج از سایت مطابق با استانداردهای لازم برای کسب رتبه بالا در کلمات کلیدی هدفمند است.

6. مانیتورینگ مداوم سایت

ارزیابی به منظور بررسی میزان پیشرفت سئو وب‌سایت و به صورت ماهانه انجام می شود. یکی از مهم ترین اقدامات برای داشتن سئو موفق، ارزیابی مرتب وب‌سایت است.

7. بهینه سازی فنی SEO

بهینه‌سازی فنی سئو نه تنها شامل استفاده صحیح از برچسب‌های سئو مرتبط مانند: توضیحات متا و تگ‌های عنوان است، بلکه شامل بهبود سرعت بارگذاری صفحه و استفاده از داده‌های ساختاریافته نیز می‌شود. علاوه بر این، باید تأیید کند که موتورهای جستجو می توانند همه صفحات مربوطه را فهرست کنند.

8. بررسی قابلیت استفاده

در این مرحله قابلیت استفاده از وب سایت ارزیابی می شود. وقتی از رایانه های رومیزی و همچنین از دستگاه های تلفن همراه به آن دسترسی دارید، وب سایت باید کاربرپسند باشد. قابلیت استفاده برای گوشی های هوشمند بسیار مهم شده است.

9. لینک سازی

در این مرحله، اطلاعات حاصل از تجزیه و تحلیل خارج از سایت به عنوان پایه ای برای بهبود کمیت و کیفیت لینک های خارجی عمل می کند.

10. بازاریابی محتوا

کاربران به راحتی محتوای باکیفیت را به اشتراک گذاشته و به آن لینک می دهند. به همین دلیل بازاریابی محتوا یکی از اجزای مهم استراتژی سئو است.

11. بازاریابی رسانه های اجتماعی

دیده شدن یک وب سایت در رسانه های اجتماعی تأثیر مثبتی بر رتبه بندی موتورهای جستجو دارد، درست مانند بک لینک ها. در نتیجه بازاریابی رسانه های اجتماعی باید بخشی از یک بهینه سازی موفق سئو باشد.

ویژگی های سئو

⦁ شناسایی کلمات کلیدی سایت
⦁ بهینه سازی ساختار داخلی سایت
⦁ بازدید سایت خود را به طور طبیعی افزایش دهید
⦁ بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی هدفمند
⦁ ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو
⦁ ارائه گزارش های تحلیلی از بازدید سایت
⦁ پشتیبانی فنی ایمن و سریع
پس از شروع عملیات سئو و برای موفقیت در ارتقای رتبه سایت، مهم ترین نکته نیاز به زمان است. به یاد داشته باشید، بسته به کلمات کلیدی هدف، تعداد و قدرت رقبا، گاهی اوقات هفته ها و گاهی ماه ها طول می کشد تا به جایگاه برتر در سئوی سایت خود برسید. بنابراین اجازه دهید سایت شما کمترین زمان را صرف کند. پس از آن زمان، نتیجه منحصر به فرد سئو سایت خود را خواهید دید. ارائه خدمات سئو در اصفهان می‌تواند به رشد سایت و کسب‌و کار شما در بازار پر رقابت کمک کند.

پکیج های خدمات سئو در اصفهان در شرکت تجارت داران فردا

سئو اولیه
⦁ تجزیه و تحلیل سایت
⦁ عنوان صفحات مهم را بهینه کنید
⦁ بهینه سازی سرعت سایت
⦁ بهینه سازی ساختار لینک های داخلی
⦁ تراکم کلمات در سایت را بهینه کنید
⦁ ارسال گزارش از تجزیه و تحلیل قبل از بهینه سازی سایت

ویژگی‌های سئو استاندارد

⦁ تجزیه و تحلیل سایت
⦁ بهینه سازی صفحات داخلی
⦁ آموزش تولید محتوای جدید
⦁ اصلاح و بهینه سازی سایت در صورت نیاز
⦁ پشتیبانی تلفنی
⦁ آموزش تولید محتوای جدید
ویژگی‌های سئو پیشرفته
⦁ تجزیه و تحلیل سایت
⦁ تولید محتوا برای کلمات کلیدی
⦁ انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی
⦁ رشد تضمینی کلمات کلیدی در گوگل
⦁ ساخت لینک

چرا سایت ما از همان مراحل اولیه طراحی وب به سئو نیاز دارد؟

پنج پیشنهاد بالاتر در نتایج جستجو بیشترین کاربران را به خود جلب می کند. میلیون ها کاربر از موتورهای جستجو برای یافتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. باید گفت که یک سایت بدون اجرای خدمات سئو در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود. اما با بهینه سازی ساختار سایت و در معرض دید کاربران قرار دادن آن می توان ترافیک مورد نظر و هدفمند را به دست آورد. شرکت تجارات داران فردا برای انجام خدمات سئو در اصفهان می‌تواند به شما کمک کند.

steps-of-seo