خانه » وبلاگ » مزایای سئو و چرا سئو بسیار قدرتمند است

مزایای سئو و چرا سئو بسیار قدرتمند است

اگر تا به حال در مورد تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال صحبت کرده‌اید، احتمالاً اصطلاح سئو را شنیده‌اید. شاید بدانید که سئو مهم است و با موتورهای جستجو ارتباط دارد. اما سئو دقیقا چیست؟ در این مقاله به توضیح سئو می‌پردازیم که چرا برای کسب و کار شما مفید است و چرا به آن نیاز دارید.

مروری کوتاه بر سئو

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. در ساده‌ترین عبارت، سئوی خوب، دید آنلاین شما را بهینه می‌کند. این به این معنی است که هرچه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، ترافیک آنلاین شما بیشتر می‌شود و شانس شما برای ارائه محصول یا خدمات خود به تعداد بیشتری از افراد بیشتر می‌شود. بیایید توضیح دهیم که چرا سئو بسیار مهم است.

فقط 10 نقطه در یک صفحه جستجوی Google وجود دارد. بنابراین از خود بپرسید، هنگامی که در جستجوی گوگل تایپ می‌کنید، هر چند وقت یک بار از صفحه اول به صفحه دوم، سوم یا بیستم نتایج جستجو می‌روید؟ به احتمال زیاد، به ندرت مجبور به این کار شوید، زیرا چند گزینه اول در همان صفحه اول گوگل حاوی اطلاعاتی است که شما در جست و جوی خود درخواست کرده‌اید.

اگر یک مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با آنچه کسب و کار شما می‌تواند ارائه دهد تایپ کند، آیا نمی‌خواهید در اولین صفحه نتایج جستجو در کنار رقبای خود باشید؟ اگر در یکی از آن ده نقطه جستجوی برتر نیستید، کسب‌وکار دیگری به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده است – یا اینکه یکی را از دست داده‌اید.

این اهمیت سئو برای کسب و کار شماست: سئو به شما این قدرت را می‌دهد که به سوالات مشتریان بالقوه پاسخ دهید. علاوه بر دیده شدن و افزایش ترافیک، سئو به صدای معتبر شما در حوزه کاری شما کمک می‌کند. سپس اقتدار منجر به اعتماد به برند می‌شود که در نهایت منجر به وفاداری به برند می‌شود.

هنگامی که این سوال را مطرح می‌کنید که چرا سئو برای کسب و کار خوب است، پاسخ این است که سئو نه تنها مشتریان جدیدی را جذب می‌کند، بلکه به مرور زمان به شما این امکان را می‌دهد که به دلیل اعتمادی که با آن‌ها ایجاد کرده‌اید، رابطه کسب و کار خود را با آن مشتریان عمیق‌تر کنید.

اهمیت سئو: دانستن تفاوت بین جستجوهای پولی و ارگانیک

بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است. SEM بازاریابی جستجوی پول است. بازاریابی جستجوی پولی است. این چیز بدی نیست؛ کمپین‌های بازاریابی پرداخت به ازای کلیک از تحقیقات استراتژیک برای کمک به افزایش بازگشت سرمایه (ROI) شما استفاده می‌کنند. فقط باید توجه داشته باشید که اکثر مردم تشخیص می‌دهند که کدام نتایج SERP تبلیغات هستند و کدام ارگانیک. و رسیدن به ترافیک ارگانیک هدف نهایی است.

ترافیک ارگانیک را می‌توان با استفاده از ابزارهایی مانند کمپین‌های جستجوی پولی بهبود بخشید تا دید بیشتر را به ارمغان بیاورد. با این حال، به‌عنوان یک مصرف‌کننده، ممکن است نتایجی را بخواهید که کلمه «تبلیغ» در کنار آن در جستجوی Google شما نباشد. مشتریان شما به احتمال زیاد همین احساس را دارند.

باز هم، کمپین‌های جستجوی پولی می‌توانند به نفع شما استفاده شوند، اگر به خوبی انجام شوند و می‌توانند عمداً کسب و کار شما را برای مخاطبان هدف شما بازاریابی کنند. جستجوی ارگانیک از تاکتیک‌های سئوی بیشتری مانند جستجوی کلمات کلیدی استفاده می‌کند، که در نهایت به این معنی است که محتوای شما برای طیف وسیع‌تری از بینندگان بالقوه که می‌خواهند نیاز خاصی برآورده شود نشان داده می‌شود.

اشتراک گذاری مراقبت است

برای درک مزایای سئو برای کسب و کار خود، ابتدا باید اشتراک کلیک را بدانید. اشتراک کلیک تخمینی از تمام کلیک‌هایی است که کسب و کار شما دریافت می‌کند. این را فقط برای کمپین‌های جستجو و خرید خواهید دید. این ابزاری برای گسترش کسب و کار شما است، زیرا این پتانسیل را دارد که شما حتی به کلیک‌های بیشتری دست پیدا کنید. هرچه سئوی شما بهتر باشد، سهم کلیک بیشتری خواهید داشت زیرا نتایج ارگانیک سهم کلیک زیادی را دریافت می‌کنند.

داده‌های اشتراک‌گذاری کلیک را می‌توان برای کمپین‌های جستجو و خرید در سطوح مختلف، از جمله کمپین‌های جستجوی کلمات کلیدی، گروه‌های تبلیغاتی، گروه‌های محصول و ویژگی‌های خرید استفاده کرد. نکته کلیدی برای کلیک روی اشتراک‌گذاری‌ها این است که برای حتی دریافت کلیک‌ها نیاز به نمایش دارند.

farsimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *