خانه » وبلاگ » وب سایت در کسب و کارهای کوچک

وب سایت در کسب و کارهای کوچک

این روزها هیچ بهانه ای برای نداشتن وب سایت وجود ندارد ، حتی اگر کسب و کار شما در حال راه اندازی است.
داشتن یک وب سایت شرکت به اندازه داشتن یک مغازه ، دفتر یا شماره تلفن بسیار مهم است.
یکی از بارزترین مزایای داشتن یک وب سایت در مشاغل کوچک این است که به افراد امکان می دهد شما را آنلاین پیدا کنند و به راحتی با شما تماس بگیرند. داشتن یک سایت موثر و کارآمد حتی می تواند منجر به افزایش فروش شما شود.
علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت می تواند به درک افراد از کسب و کار شما کمک کند. به عنوان مثال ، می توانید سایت خود را با نظرات ، عکسهای مکانهای خود ، اطلاعات مفید و هر چیز دیگری که باعث تقویت تصویر شما می شود ، پر کنید. وقتی به شما بگوییم که بازاریابی آنلاین یکی از اجزای مهم موفقیت کسب و کار در بازار امروز است ، اغراق نمی کنیم.

مزیت برتر وب سایت برای مشاغل کوچک

ایجاد حضور آنلاین


این روزها ، اولین کاری که بسیاری از مردم وقتی در مورد یک کسب و کار می شنوند این است که آن را به صورت آنلاین جستجو کنند. اگر وب سایتی برای کسب و کارتان راه اندازی نکرده اید بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست داده اید.
داشتن وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را پیدا کنند ، در هر زمان و هر مکان. حتی در خارج از ساعات کاری ، وب سایت شما همچنان به جستجوی مشتریان جدید و ایمن سازی آنها ادامه می دهد. این کار به کاربران راحتی می دهد زیرا می توانند بدون هیچ فشار اضافی برای خرید ، در راحتی خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. بعلاوه ، از آنجایی که امروزه اکثر شرکت ها وب سایت خود را دارند ، به احتمال زیاد با آفلاین ماندن ،مشتری های خود را از دست می دهید .

-هدف قرار دادن مشتریان محلی


اکثر افراد هنگام جستجو برای خرید یا خدمت خاص معمولا نزدیکترین آدرس به محل خود را انتخاب می کنند.
به عنوان مثال ، فرض کنید شما قصد کوتاه کردن موهای خود را دارید و آرایشگاهی را سراغ ندارید . احتمالاً آنلاین جستجو می کنید و به دنبال آرایشگاه یا آرایشگاه های مجاور خود می گردید.

اگر وب سایت شما در میان اولین نتایج موتورهای جستجو برای این نوع جستجوهای محلی نشان داده شود ، ممکن است علاوه بر افزایش مشتریان ،سایت شما از نظر رتبه بندی سئو نیز بهبود یابد .

به اشتراک گذاشتن آدرس و اطلاعات تماس خود با مشتریان


می توانید آدرس و اطلاعات تماس خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید.
تصور کنید که کسی می داند کسب و کار شما وجود دارد ، اما نمی داند چگونه به آنجا برسد. در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید آدرس کامل شما ، دستورالعمل های نحوه یافتن ، نقشه منطقه را شامل شود. با داشتن این اطلاعات ، تقریباً غیرممکن است که کسی در این راه گم شود. و همچنین افراد می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال سریع با شما تماس بگیرند.

دریافت پرس و جوهای آنلاین


این روزها بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک درخواست های آنلاین را بر تماس های تلفنی ترجیح می دهند. درک دلیل آن آسان است. چون شما می توانید با وقت کافی به ایمیل ها پاسخ دهید ، و مهم نیست که 20 نفر به طور آنلاین با شما تماس بگیرند می توانید به راحتی به همه آنها پاسخ دهید.

در حالت ایده آل ، وب سایت شما چندین روش برای تماس با شما را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. قبلاً اشاره کردیم که باید شماره تلفن و آدرس ایمیل شما به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد ، اما فرم تماس نیز یک افزودنی عالی است که به مشتریان امکان می دهد بدون خروج از سایت با شما در تماس باشند. برخی از مشاغل حتی راه اندازی چت زنده را نیز در وب سایت خود استفاده می کنند.

-آسانتر شدن تبلیغات


قبلا اینطور بود که اگر می خواستید کسب و کار خود را تبلیغ کنید ، گزینه های شما محدود بود.این گزینه ها شامل بروشورها، تبلیغات در روزنامه های محلی و یا تبلیغ در تلویزیون بود . اما با وجود وب سایت راههای جدیدی برای ارتباط با مشتریان وجود دارد ،حتی اگر نخواهید پول برای تبلیغات هزینه کنید ،وب سایت شما می تواند به بازاریابی تجارت شما کمک کند .حتی می توانید آخرین اخبار رادر سایت خود منتشر کنید ،بنابراین مردم انگیزه ای برای بازدید از کسب و کار شما خواهند داشت .
سئو و تبلیغات آنلاین یک راه عالی برای کمک به افزایش آگاهی است ، اگر به درستی انجام شود بازدید از وب سایت شما می تواند افزایش یابد.


-کسب اطلاعات بیشتر درباره مشتریان


وب سایت ها فقط در مورد به اشتراک گذاری کسب و کار شما با جهان نیستند. در صورت استفاده صحیح ، آنها همچنین می توانند به شما در به دست آوردن اطلاعات بیشتر از مشتریان خود کمک کنند.

برای مثال ، می توانید نظرسنجی را در وب سایت خود تنظیم کنید تا بدانید بازدیدکنندگان به چه چیزهایی علاقه دارند. همچنین ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تنظیم نظرسنجی های کامل کمک کند. شما حتی می توانید تجزیه و تحلیل سایت خود را انجام داده و اطلاعات زیادی در مورد رفتار بازدیدکنندگان خود به دست آورید.


-اعتبار


در دنیای مدرن امروز ، این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان احتمالی به هر شغلی که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی نداشته باشد بی اعتماد هستند و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز بیان کرد. اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ دادن به همه سوالات آنها است. علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت با کیفیت خوب و آسان برای استفاده باعث می شود تا مشتریان از خدمات شما احساس راحتی کنند.


-تبدیل شدن به یک منبع اطلاعاتی


اگر کسب و کار شما در صنعت خاصی قرار دارد ، داشتن وب سایت فرصتی عالی برای تقویت شهرت شما در آن صنعت خاص است . یک قسمت وبلاگ در سایت خود با مقالات آموزنده ایجاد کنید که از تجربه شما استفاده می کنند. مشتریان احتمالی که در مورد مشکلات رایج مربوط به صنعت شما در وب جستجو می کنند ، به احتمال زیاد شما را خواهند یافت و پس از خواندن مقالات وبلاگ شما ، متوجه خواهند شد که چقدر می توانید برای آنها مفید باشید. طبق یک نظرسنجی ، 61 درصد از مصرف کنندگان گزارش داده اند که یک وبلاگ بر تصمیم آنها برای خرید تأثیر گذاشته است. حتی اگر کسانی که این پست های وبلاگ را می خوانند بلافاصله مشتری نشوند ، شما نام کسب و کار خود را بدون هزینه ای برای تبلیغات سنتی تبلیغ کرده اید.

منبع

www.dreamhost.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *