فلش کارت هوشمند
خانه » وبلاگ » استفاده از فلش کارت در آموزش

استفاده از فلش کارت در آموزش

یکی از بهترین جنبه های آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی ، امکان سرگرم کردن کلاس ها است. آموزش واژگان با استفاده از بازی راهی عالی برای درگیر كردن كلاس است

یکی از روش های جالب سرگرمی استفاده از فلش کارت است. فلش کارت ویژه، برای آموزش حیوانات ، حمل و نقل ،اعضای بدن ، رنگ ها و غذاها مفید است.

فلش کارت ها باید یک تصویر رنگارنگ با کلمه زیرکه توضیح تصویر است داشته باشند. طرف دیگر را خالی بگذارید زیرا می توانید از آنها برای انجام بازی های حافظه استفاده کنید.

می توانید کارت های آموزشی را خودتان بسازید یا می توانید دانش آموزان را وادار کنید که آنها را به عنوان یک فعالیت کلاسی یا برای انجام تکالیف درست کنند. همچنین فلش کارت را می توانید از طریق اینترنت دریافت کنید. .
پس از ساخت کارت ها ، می توانید از آنها برای تعدادی بازی و فعالیت استفاده کنید


فلش کارت چیست


فلش کارت یک کارت است که دارای اطلاعات است ، به عنوان مثال کلمات یا اعداد ، از هر دو طرف یا از یک طرف ، در تمرینات کلاس یا در مطالعه خصوصی استفاده می شود. یک طرف می تواند یک سوال و جواب از طرف دیگر داشته باشد. فلش کارت ها می توانند واژگان ، تاریخ های مهم ، فرمول ها یا هر موضوعی را که می توان از طریق قالب پرسش و پاسخ آموخت ، داشته باشند. فلش کارت ها به عنوان یک روش یادگیری برای کمک به آموزش به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

چه زمانی از فلش کارت استفاده می شود؟


زمانی که زبان آموز قادر به درک معنای یک کلمه نباشد ، از فلش کارت می توان استفاده کرد. آنها می توانند ابزاری عالی برای یادگیری و آموزش باشند ، مخصوصاً هنگام معرفی واژگان علاوه بر این که توسط معلم مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند در فعالیتهای مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد .

مزیت استفاده از فلش کارت


فلش کارتها به خوبی کار می کنند زیرا به شما کمک می کنند تا علاوه بر حفظ سریع حقایق ، در طولانی مدت اطلاعات را پردازش و ذخیره کنید. مغز شما می تواند با سهولت بیشتری اطلاعات را حفظ کند زیرا هنگام استفاده مرتب ، مغز شما برای استفاده از مهارت های یادگیری تحریک می شود. کارتهای کاغذی و دیجیتال هم قابل دسترسی هستند و هم چنین می توانید کارتهای خود را با موضوعی مرتبط یا متناسب با درسی که فکر می کنید ، بسازید.
همچنین فلش کارتها قابل حمل هستند و می توانید آنها را به هرجا که بخواهید ببرید .
فلش کارتها یادگیری را به یک بازی تبدیل می کنند


یادگیری زبان انگلیسی با فلش کارت


در حالی که فلش کارت ها یک ابزار یادگیری عالی هستند ، اما قطعاً نباید تنها روش یادگیری شما باشند. کارت های خودکار به تنهایی به شما کمک می کنند تا یک کلمه را به خاطر بسپارید. فلش کارتها باید در ترکیب با سایر روشهای مطالعه مورد استفاده قرار گیرند تا واقعاً موثر واقع شوند.

چه کسانی می توانند از فلش کارت استفاده کنند


یکی از کمک های جذاب موثر در آموزش ، استفاده از فلش کارت است. دانش آموزان ، بزرگسالان و یادگیرندگان جوانی که می خواهند مطلبی یاد بگیرند ، با دیدن وسایل کمک بینایی انگیزه بیشتری برای یادگیری دارند . یکی از معروف ترین رویکردهای یادگیری واژگان انگلیسی استفاده از فلش کارت است. فلش کارتها منبع خوبی هستند زیرا به زبان آموزان کمک می کنند تا بهتر یاد بگیرند،همچنین با گروههای مختلف سنی سازگار هستند

نحوه استفاده از فلش کارت


فلش کارتها در آخرین لحظه ایجاد نمی شوند. هر روشی را که انتخاب می کنید ، همیشه کارت ها را قبل از روز درس آماده کنید. بهترین حالت یک روز قبل است بنابراین می توان توالی استفاده از آن را مرور کرد. استفاده از فلش کارت بهترین نتیجه را هنگام مرور درس،آموزش واژگان و …به ارمغان می آورد .

منابع

www.fluentu.com
www.teflcourse.net
www.theteflacademy.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *