دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه » وبلاگ » نحوه انجام مدیریت محتوا برای سئو

نحوه انجام مدیریت محتوا برای سئو

هر روز، حجم زیادی از محتوای جدید با سرعت خیره کننده در جهان منتشر می شود. بنابراین نحوه انجام مدیریت محتوا برای سئو مورد اهمیت است. بازاریابان معتقدند که باید به طور مداوم محتوای جدید را منتشر کنند تا خطر از دست دادن حضور آنلاین خود را کاهش دهند. اما با این همه­ محتوای جدید، برجسته شدن کسب‌ و کارها از همیشه سخت‌تر است. خوانندگان برای یافتن محتوای باکیفیت باید همه مطالب را غربال کنند. در اینجا نحوه انجام مدیریت محتوا برای سئو ارزش می یابد.
با بازاریابی محتوا، کسب و کار خود را به جلو ببرید
با این بسته ابزار بازاریابی محتوا همه کاره، دید آنلاین خود را افزایش دهید، به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و فروش را افزایش دهید.

مدیریت محتوا چیست؟

مدیریت محتوا، فرآیند یافتن و گردآوری محتوای موجود در موضوعاتی است که به مخاطبان، صنعت یا جایگاه شما مرتبط است. همچنین راهی برای ارائه مداوم محتوای مرتبط و مفید به مخاطبان است. مدیریت محتوا، زمانی واقعاً معنادار است که دیدگاه‌ های خود را در مورد محتوای سرپرستی شده لحاظ کنید. به مخاطبان خود دلیلی بدهید تا به جای محتوای دیگران، محتوای انتخاب شده شما را ببینند.

مدیریت محتوا چگونه به تلاش های سئوی شما کمک می کند؟

یک استراتژی مدیریت محتوا که به خوبی اجرا شده است، برای خوانندگان ارزشمند است و در نتیجه به اشتراک‌گذاری ‌های اجتماعی، پیوندها و در نهایت به رتبه ‌بندی بهتر منجر می‌شود.

عوامل موفقیت در مدیریت محتوا

⦁ مخاطبان خود را بشناسید.
⦁ الهام گرفتن از کارهای گذشته
⦁ محتوای انتخاب شده خود را تست کنید.
⦁ تاکتیک های مختلف تنظیم محتوا را آزمایش کنید.
برای اینکه بتوانید به درستی با کاربران ارتباط برقرار کنید، باید بدانید که آن ها چه کسانی هستند و چه خدمات و محصولاتی برای آن ها مناسب است. در غیر این صورت، انتخاب بهترین محتوا برای کاربران دشوار است. نکته اصلی مدیریت محتوا این است که شما با جمع‌آوری محتوا و سازماندهی آن به ارزش افزوده می‌پردازید. روشی که شما برای انجام این کار انتخاب می کنید باید برای مخاطبان شما واقعاً ارزشمند باشد.

 

تاکتیک های مدیریت محتوا

1. تجمیع: رویدادها یا مقالات

تجمیع محتوا در قالبی که هضم آن آسان باشد، نمونه ای عالی از مدیریت است. این شکل از مدیریت محتوا برای هر حوزه ای اعمال می شود، بنابراین ذهن خود را برای همه رسانه ها باز نگه دارید. مقالات وبلاگ، خبرنامه ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و ویدئو. همچنین در اغلب موارد، ترکیب این­ ها منطقی است.

2. سنتز: کاهش اطلاعات طولانی و پیچیده به فرمت قابل هضم

مخاطبان وقت یا انرژی لازم را ندارند تا مقالات طولانی و پیچیده را بررسی کنند. ارائه مطالب ساده و روان به مخاطبان باعث جذب آن ها و ایجاد ارزش خواهد شد.

3. بررسی نتایج نظرسنجی

یکی دیگر از نمونه های عالی از مدیریت محتوا، اجرای نظرسنجی ها و جمع آوری نتایج آن­ ها است. با این کار می توان نیازها و علایق مخاطبان خود را بهتر بشناسید.

4. تصاویر

محتوای مدیریت شده بصری سزاوار بخش خاص خود است، زیرا به شیوه ای متفاوت برای مخاطبان شما جذابیت دارد. به راحتی قابل هضم و بسیار قابل پیوند و اشتراک گذاری است.

5. جمع بندی تخصصی

ترفند برای جمع‌بندی های تخصصی این است که مطالب را حول یک موضوع خاص متمرکز کنید و از به کار بردن مطالب کم اهمیت و حواشی پرهیز شود.

6. ابزار

وقتی صحبت از مدیریت محتوا به میان می آید، استفاده از ابزارها بسیار خوب عمل می کنند. همچنین استفاده از آن ­ها آسان است و به منابع مفید پیوند می دهد.

7. تبدیل مقادیر زیادی از اطلاعات به فهرست قابل هضم

از راه های موفقیت شدن در تولید محتوا استفاده از روش فهرست بندی است که کار دشواری محسوب می شود. همچنین نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد اما امکان پذیر است.

خلاصه

تنظیم محتوا یک راه عالی برای پیشرفت سئو شما است. به خاطر داشته باشید، در حالی که این تاکتیک‌ ها می‌توانند به هدایت محتوای شما کمک کنند، اما یک رویکرد یکسان برای همه وجود ندارد. با انجام مدیریت محتوا برای سئو، ایجاد محتوای مناسب و مدیریت زمان، محتوای خود را معنادار کنید تا برای مخاطبانتان ارزشمند باشد. با این کار مخاطبان بیشتری به سمت شما جذب می شوند و همچنین میزان رضایتمندی آن ها بیشتر خواهد شد.

content-curation-for-seo