دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه » وبلاگ » کاربرد فناوری واﻗﻌﯾت اﻓزوده در بسته بندی و ﭘﮑﯾﻧﮓ

کاربرد فناوری واﻗﻌﯾت اﻓزوده در بسته بندی و ﭘﮑﯾﻧﮓ


فناوری واقعیت افزوده برای آن گروه از تولیدکنندگانی که به دنبال شیوه های جدید و کارآمد  تبلیغاتــــی کالا یا خدمات خود هستند , یک پیشنهـــاد جذاب و در عین حال تاثیرگذار است , با طراحــی یک اپلیکیشـن واقعیــت افزوده با قابلیـت اجرا روی تبلــت ها و گوشـــی های هوشمند تلفن همراه , مشتــریان را با تجربه ای مهیــج , غافلگیر می نمایند. از این تکنولوژی میتوان بر روی بسته بندی محصولات استفاده کرد. عکس ها ،فیلم ها و بسیاری از اطلاعات دیگر محصول را با اسکن کردن آن توسط گوشی موبایل در دسترس خواهد بود. ..