امروزه کم تر کسی را می بینیم تلفن همراهش، هوشمند نباشد. درواقع در عصری هستیم که زندگی انسان با تکنولوژی گره خورده است. ما روزانه بخاطر امور مختلفی مثل امور شغلی، شخصی و تفریح و سرگرمی از انواع اپلیکیشن ها استفاده می کنیم. بطور مثال، پیام رسانِ تلگرام دارای بیش از 23 میلیون کاربر ایرانی ست و یا رسانه ی آپارات روزانه بیش از 10.4 میلیون بازدید دارد. مشخّص است که تبلیغات در این بسترها به علّت موقعیّت ویژه ای که دارند می توانند با اثرگذاری بر روی بیننده، او را به سمت هدایت کند. شیوه درست جذب مخاطب باید با استفاده ی کاربر هماهنگی داشته باشد تا تبلیغ مؤثر واقع شود با توجه به تعدد بسیار بالای محتوای مجازی انتخاب درست مخاطب در زمینه ی کسب درامد بسیار مشکلی به نظر میرسد. لذا باید به شکل استراتژیک عمل کرد و چندین راهکار را پیش گرفت: اول نیاز به شناسایی مخاطب شما در حوزه ی مجازی است. مثلا برای فروش کارت گرافیکی باید در سایت های آموزش گیم لی یا اخبار بازی اقدام شود. بعد از دنبال کردن مخاطبین هدف به قسمت جذب میرسیم . در حوزه ی تبلیغات پیامکی شما میتوانید با ارسال یک پیام وسوه انگیز با تخفیفات ویژه،بن تخفیف،فروش زیر قیمت بازار و … مخاطب را ترغیب کنید تا جذب محصول شود. در صورت یافتن حوزه ی هدف در کسب در آمد، سایت یا اپ بسرعت رشد کرده و میتواند به جایگاهی ویژه دست یابد. همچنین میتوان با ارسال اس ام اس انبوه شانس خود را در انتخاب مخاطب امتحان کرد زیرا 98% مردم پیام های تبلیغاتی خوانده خواهند شد. می توان تبلیغات خود را قبل از انتشار در اپلیکیشن به گونه ارائه داد که بدون معرفی محصول، جنبه ی کنجکاوی فرد را بر انگیزد در حافظه ی فرد ثبت شود، با انتشار این تبلیغ ،کاربرمتوجه محصول شده بلافاصله جذب خواهد شد. با اهدای کدهای تخفیف در تبلیغات اپلیکیشن ما میتوانیم حس به صرفه بودن را به مخاطب القا کنیم و بعد از جذب آن در روزهای خاص با اهدای تخفیف یا پاداش معرفی نامه مخاطبین بیشتری را ترغیب کند توصیه ما داشتن سایت اختصاصی است زیرا تمام اطلاعات مخاطب را یکجا به او ارائه می دهد. همچنین به ازای هربار ورود به سایت یا اپ تبلیغ شده مبلغی به حساب شما واریز خواهد شد.