خانه » وبلاگ » اپلیکیشن های عکاسی

اپلیکیشن های عکاسی

در گذشته، گرفتن عکس، پردازش آن ها و دیده شدن نتیجه کار به معنای ساعت ها زحمت کشیدن در تاریکخانه بود. امروزه برنامه‌هایی برای گوشی‌های هوشمند برای دستگاه‌های iOS و Android وجود دارد که همه جنبه‌های عکاسی را آسان‌تر می‌کنند.

پرکاربردترین اپلیکیشن های عکاسی

The Photographer’s Ephemeris

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های عکاسی برای مدت طولانی بوده است، به خصوص برای کاربران اندرویدی که هنوز به Photopills دسترسی ندارند. مکانی را در هر نقطه از جهان بر روی نقشه انتخاب کنید، و چشم اندازهای آن را بررسی کنید. TPE برای عکسبرداری در مکان هایی که با آن آشنا نیستید بسیار مفید است. همچنین برای سفرهای طولانی که زمان عکاسی به حداکثر می رسد کاربرد دارد. گرفتن عکس های خوب از منظره، نیاز به برنامه ریزی دارد. در واقع TPE بخش برنامه ریزی را آسان تر می کند.

2. Google Earth

یک ابزار فوق العاده مفید برای جستجوی مکان ها از دور است. به شما این امکان را می‌دهد تا ساختمان‌ها، ویژگی‌های زمین‌شناسی و سایر مناطقی را که ممکن است در عکس مورد علاقه شما باشند را به راحتی مشاهده کنید. Google Earth از یک رابط کاربری بسیار ساده استفاده می کند. فقط کافی است که برنامه را دانلود کنید، سوژه ی عکاسی را انتخاب کنید و برای عکس گرفتن آماده شوید.

3. Scene Scout

این یک برنامه مفید برای جستجو است. و به شما این امکان را می دهد تا عکس ها را جمع آوری کنید و آن ها را در تلفن خود ذخیره کنید. همچنین از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن نه تنها ذخیره سازی و بازبینی عکس ها را آسان تر می کند، بلکه به ما در به اشتراک گذاشتن آن ها با دوستان، مشتریان و همکاران، کمک می کند.

4. Pocket Light Meter

نورسنج ها برای کمک به عکاسان برای تنظیم نوردهی، مفید هستند. مطمئناً، می‌توانید همیشه یک نورسنج جداگانه حمل کنید، اما اگر بتوانید به جای آن از تلفن همراه خود استفاده کنید، بهتر است. اپلیکیشن Pocket Light Meter دقیقاً این کار را انجام می دهد. این اپلیکیشن، نور اتاق را با استفاده از دوربین گوشی شما تنظیم می کند و به شما امکان می دهد، دیافراگم و سرعت شاتر را تنظیم کنید. این برنامه به طرز شگفت آوری دقیق است.

5.  VSCO

ابزارهای ویرایش موبایل زیادی وجود دارد، اما VSCO یکی از محبوب‌ترین‌ آن ها است. زیرا فیلترهای زیادی دارد ، می‌توان از آن به عنوان ابزاری برای اشتراک‌گذاری نیز استفاده کرد. VSCO به شما امکان می دهد مواردی مانند نوردهی، کنتراست و تعادل رنگ سفید را در برنامه تنظیم کنید. این اپلیکیشن عکاسی مجهز به تعداد زیادی از گزینه های فیلتر مختلف است. همچنین گزینه ای برای کسانی که دوست دارند در تلفن خود ویرایش انجام دهند، دارد.

6. Facetune

وقتی صحبت از روتوش عکس ها در دستگاه تلفن همراه شما می شود، Facetune یکی از بهترین گزینه های موجود است. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد کارهایی مانند حذف لکه ها، سفید کردن دندان ها، تغییر شکل صورت و اصلاح قرمزی چشم ها را مستقیماً روی تلفن همراه خود انجام دهید. این اپلیکیشن عکاسی، فوق العاده قدرتمند است. همچنین برای عکس هایی که با گوشی شما گرفته می شود و برای عکس هایی که از طریق دستگاه های بی سیم به گوشی شما منتقل می شوند مفید است.

7. Lightroom Mobile

لایت روم احتمالاً محبوب‌ترین نرم‌افزار ویرایشی در سراسر جهان است. . این اپلیکیشن عکاسی، ابزار قدرتمندی برای عکاسانی است که دوست دارند عکس‌های خود را ویرایش کنند. در حالی که سایر برنامه‌های ویرایش برای انجام تنظیمات JPEG مفید هستند. به خاطر داشته باشید که فایل های خام به طور قابل توجهی بزرگتر از JPEG هستند. بنابراین انتقال آن ها از دوربین زمان بیشتری می برد و فضای بیشتری را در تلفن شما اشغال می کند. اما برای عکاسانی که دوست دارند فایل های خام را ویرایش کنند، این برنامه ارزشمند است.

8.  Posing App

این که یک عکاس ژستی برای سوژه خود نداشته باشد یا ایده های محدودی برای ژست داشته باشد. یک احساس ناخوشایند و وحشتناک است. برنامه Posing کمک می کند تا از ایده های مختلف و متناسب برای ژست تمامی افراد به راحتی استفاده کنید. همچنین به عنوان یک برگه تقلب ژست به آن نگاه کنید که دقیقاً در تلفن همراه شما ذخیره می شود.

9.Easy Release

برنامه Easy Release به شما امکان می دهد نسخه های مدل را مستقیماً در تلفن همراه خود دریافت کنید. این قرارداد به 12 زبان مختلف موجود است که در سفر به خارج از کشور بسیار مفید است. ژست در عکاسی، یکی از مواردی است که به آن فکر نمی کنید، تا زمانی که به آن نیاز پیدا کنید. با این اپلیکیشن مطمئن باشید که همیشه تعدادی از مدل ها و ژست ها را نزد خود دارید.

10. Star Walk II

عکاسی نجومی بسیار سرگرم کننده است. اما دانستن زمان و مکان عکاسی برای به دست آوردن تصاویری که می خواهید، می تواند چالش برانگیز باشد. اپلیکیشن عکاسی Star Walker II این فرآیند را بسیار ساده تر می کند. همچنین برای عکاسانی که دوست دارند از آسمان شب عکس بگیرند بسیار مفید است. این برنامه به شما کمک می‌کند که ستاره‌ها و صورت‌های فلکی را شناسایی کنید. و عکس های عالی از کهکشان راه شیری داشته باشید.

11. PhotoPills

PhotoPills به گونه ای طراحی شده است که یک اپلیکیشن مناسب برای عکسبرداری باشد. به ویژه برای عکاسی از راه دور مفید است. این برنامه قدرتمند می تواند دقیقاً به شما بگوید که خورشید و ماه در هر نقطه ای از جهان در هر تاریخ مشخصی کجا خواهند بود. یا اینکه می خواهید بدانید که کهکشان راه شیری دقیقا چه زمانی در کجا قرار دارد. ویژگی های واقعیت افزوده PhotoPills می تواند در این زمینه به شما کمک کند. از واقعیت افزوده برای کمک به برنامه ریزی و تجسم عکس های خود استفاده می کند. این برنامه کمی نیاز به آموزش و یادگیری دارد، اما ارزش تلاش برای کشف آن را دارد.

12. The Great Photo App

این اپلیکیشن یکی دیگر از ابزارهای عالی برای یادگیری در مورد عکاسی است. این اپلیکیشن برای آموزش مبتدیان طراحی شده است. به افراد کمک می کند تا اصول اولیه چیزهایی مانند انتخاب لنز، دیافراگم، سرعت شاتر و عمق میدان را به روشی تعاملی و به راحتی درک کنند.

13. Snapseed

Snapseed یکی از بهترین ابزارهای ویرایش برای تلفن همراه است. این اپلیکیشن بسیاری از بهترین ابزارهای ویرایش نسخه موبایل لایت روم و فتوشاپ را با فیلترهای خلاقانه به سبک اینستاگرام و VSCO ترکیب می کند. به شما امان می دهد مواردی مانند نوردهی، کنتراست و تعادل رنگ سفید را در برنامه تنظیم کنید و در عین حال جلوه‌های ویژه، شبیه‌سازهای فیلم و حتی اصلاح لکه‌ها را نیز بررسی کنید.
افرادی که علاقه ی زیادی به هنر عکاسی دارند و مشتاق برای عکس گرفتن و ویرایش عکس ها هستند. همچنین از موضوعات مختلف از مناظر هنری زیبا و پرتره گرفته تا عکاسی تجاری و محصول عکاسی می کنند. می توانند از قابلیت های اپلیکیشن های عکاسی بر روی تلفن همراه خود بهره ببرند. و از آن ها ایده بگیرند و لذت ببرند.

borrowlenses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *