طراحی وب سایت اصفهان
خانه » وبلاگ » طراحی وب سایت اصفهان

طراحی وب سایت اصفهان

امروزه برای اکثر کسب و کارها داشتن وب سایت امری ضروری است .تحقیقات نشان داده که 60 % مشتریان علاقه مند هستند که اطلاعات آنلاین در مورد کسب و کارهای مختلف داشته باشند .همچنین کسب و کارهایی که در فضای اینترنتی فعالیت دارند یک قدم از رقبای خود جلوتر هستند.


مزایای داشتن وب سایت


حضور دائمی

داشتن وب سایت به مشتریان شما این امکان را میدهد که در هر مکان و هرساعتی که خواستند به شما دسترسی داشته باشند و اطلاعات و محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنند .


تبادل اطلاعات


یکی دیگر از مزایای داشتن وب سایت این است که به راحتی و آسانی می توانید با مشتریان خود تبادل اطلاعات داشته باشید .شما می توانید ساعتهای کاری ،فرم درخواست های مشتریان و تبلیغات خود را در سایت قرار دهید .همچنین با فروش محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین می توانید سود خود را افزایش دهید .


کسب اعتبار

در دنیای امروزی که تکنولوژی به سرعت پیشرفت می کند مشتریان به کسب و کارهایی که وب سایت ندارند اعتماد کمتری می کنند چرا که این، ابزاری پر فایده برای برقراری ارتباط دو طرفه بین شما و مشتریانتان می باشد .


کاهش هزینه ها

شما با داشتن وب سایت و حضور دائمی در دنیای مجازی می توانید بدون داشتن فضای فیزیکی، به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید .همچنین با استفاده از فروش اینترنتی هزینه های آب و برق و اجاره و حقوق کارمند و….حذف می شود و این یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می شود که باعث افزایش سود و کاهش هزینه های شما می گردد.


توسعه بازار

از آنجایی که با داشتن وب سایت کل دنیا می توانند شما راببینند پس موانع جغرافیایی برداشته میشود و مشتریان هدف شما افزایش می یابند .


شناخت مشتریان

شما می توانید با ایجاد یک بانک اطلاعاتی مربوط به مشخصات مشتریان و خریدهای آنها شناخت مناسبی نسبت به سلایق و بازخوردهای مشتریان به دست آورید و این می تواند ایده های خلاقانه ای در ادامه کار به شما بدهد .


تبلیغات

امروزه با استفاده از تبلیغات گوگل و فیس بوک ،کسب و کارهای مختلف می توانند خود را به کل دنیا نشان دهند و این مهم تنها با داشتن وب سایت امکان پذیر می باشد .همچنین با انجام سئوی مناسب و افزایش ترافیک سایت می توانید مشتریان بالقوه زیادی را نیز جذب کنید.چرا که امروزه اکثر افراد در دنیای اینترنت نیازهای مختلف خود را رفع کنند .

افزایش فروش

با توجه به اینکه در دنیای اینترنت محدودیت مکان و زمان وجود ندارد و اکثر مردم در دنیا می توانند مشتریان بالقوه شما باشند پس می توانید در دنیای مجازی فروش بیشتر و سود بیشتری داشته باشید .

ایجاد راحتی برای مصرف کننده

با توجه به در دسترس بودن شبانه روزی اینترنت ،مشتریان می توانند در هرزمان و هرمکان به راحتی خرید خود را انجام دهند و این باعث ایجاد رضایت از برند شما در ذهن مصرف کننده می گردد.


رقیب آنلاین

در دنیای پر رقابت امروزه و تلاش کسب و کارها برای به دست آوردن مشتری بیشتر ،اگر شما هنوز وب سایت خود را راه اندازی نکرده اید به این معناست که رقیبان شما با فعالیت در دنیای مجازی از شما پیشی گرفته و مشتریان بیشتری جذب نموده اند.


مدیریت ارتباط با مشتریان

شما می توانید با داشتن وب سایت ،مدیریت ارتباط با مشتریان خود رابهبود داده و پایگاه داده کاملی از مشتریان خود داشته باشید .همچنین با پرسش و پاسخ های آنلاین در وقت و هزینه خود و مشتری صرفه جویی کنید .


تبدیل شدن به منبع اطلاعاتی مفید

اگر کسب و کار شما در یک زمینه خاص است می توانید با ایجاد بخش وبلاگ و گذاشتن مقالات آموزنده و تجربیات خود یک پایگاه داده مفید برای مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *