دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه » وبلاگ » کاربرد فناوری واقعیت افزوده در ﻧﻣﺎﯾﺷﮕﺎه های ﻣﺟﺎزی ﺧودرو

کاربرد فناوری واقعیت افزوده در ﻧﻣﺎﯾﺷﮕﺎه های ﻣﺟﺎزی ﺧودرو


همگام با توسعه و پیشرفت صنعت خودرو در جهان و رقابت در حوزه بازاریابی و معرفی محصولات در صنعت خودرو این امکان به کمک اپلیکیشن واقعیت افزوده فراهم شده است تا محصولات خودرویی در قالب سه بعدی به همراه معرفی قابلیتهای آن در قالب انیمیشن به صورت الحاق شده به دنیای واقعی ارائه گردد.
به این نکته توجه کنید محصولی قرار است در آینده به بازار ارائه شود حال مشتری یک کاتالوگ از محصول دریافت کرده و اپلیکیشن مربوط به خودرو را نیز از سایت دریافت می نماید او قادر است با اجرای اپلیکیشن روی موبایل هوشمند یا تبلت خود و مشاهده کاتالوگ نمونه ای سه بعدی از خودرو را مشاهده نماید. همچنین قادر است با لمس صفحه گوشی یا تبلت آنرا از هر زاویه ای مشاهده کرده و از تمام قابلیت های آن شامل بخش های داخلی تنوع رنگ و … آگاهی یابد. همچنین همین اپلیکیشن AR امکانات گسترده ای را در خصوص نحوه سرویس و  نگهداری خودرو  بصورت زنده و تعاملی روی مدل سه بعدی در حال مشاهده ارائه می نماید.