دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه » وبلاگ » کاربرد فناوری واقعیت افزوده در صنعت و تولید

کاربرد فناوری واقعیت افزوده در صنعت و تولید

فناوری واقعیت افزوده در حال حاظر موجی از پیشرفت را درصنعت و تولید  ایجاد کرده است، واقعیت افزوده در نولید یک مفهوم بسیار جدید با مزایای بالقوه بی‌شماری از جمله:

سرعت کار بالا می رود: با استفاده از فناوری واقعیت افزوده دقت مهندسین تا %96 افزایش می یابد و همچنین باعث افزایش سرعت کار آن ها تا %30 می شود.

کاهش میزان خرابی در تولید: با استفاده از برنامه های  واقعیت افزوده موجود در تلفن همراه می توان به سرعت نقض های موجود در دستگاه های تولیدی را شناسایی کرد و از تولید محصول معیوب جلوگیری کرد

خرابی در تولید

توسعه محصولات:توسعه سنتی محصولات، فرآیند طولانی و متمرکز بر منابع است.با استفاده از فناوری واقعیت افزوده همکاری و مشارکت بین طرفین بهبود می‌یابد. این امکان وجود دارد که پرسنل ارشد بتوانند توسعه محصولات را به صورت بلادرنگ  مشاهده و نظرات ارزشمندی ارائه کنند این تکنولوژی همچنین اجازه عملیات از راه دور را می‌دهد، تا پرسنل بتوانند از مکان‌های مختلف روی یک پروژه مشترک کار کنند. این کار به تیم اجازه می‌دهد که همکاری بهتری داشته‌باشند، سریع‌تر کار کنند، و تصمیم‌گیری را بهبود ببخشند.

واقعیت افزوده و توسعه محصولات

.

آموزش بهینه و ایمن تر: هنگام تولید اپراتورها قبل از ورود به مونتاژ واقعی با استفاده از فناوری AR  بدون هدر دادن منابع و به صورت ایمن به تمرین می پردازند.