کاربرد فناوری واﻗﻌﯾت اﻓزوده در بسته بندی و ﭘﮑﯾﻧﮓ

دسته‌بندی نشده in


فناوری واقعیت افزوده برای آن گروه از تولیدکنندگانی که به دنبال شیوه های جدید و کارآمد  تبلیغاتــــی کالا یا خدمات خود هستند , یک پیشنهـــاد جذاب و در عین حال تاثیرگذار است , با طراحــی یک اپلیکیشـن واقعیــت افزوده با قابلیـت اجرا روی تبلــت ها و گوشـــی های هوشمند تلفن همراه , مشتــریان را با تجربه ای مهیــج , غافلگیر می نمایند. از این تکنولوژی میتوان بر روی بسته بندی محصولات استفاده کرد. عکس ها ،فیلم ها و بسیاری از اطلاعات دیگر محصول را با اسکن کردن آن توسط گوشی موبایل در دسترس خواهد بود. .. 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چت آنلاین
    ارسال در WhatsApp