كاربرد فناوري واقيعت افزوده خرید

دسته‌بندی نشده in

خرید به یک کار بسیار مهم برای سودآوری و بقای  شرکت ها تبدیل شده است که در راستای رشد فناوری آن شرکت می باشد. در این میان شرکت ها ، فروشگاه هایی که محصولات شان را در قالب قفسه مجازی  به صورت سه بعدی که بسیار جذاب باشد را در اختیار مشتریان خود قرار دادند تا محصولاتشان را به نمایش بگذارند. همچنین با استفاده از این ابزار نوین به مشتریان را از خرید چندین کالا به صورت تکراری و کاهش ناراضایتی و برگشت محصول جلوگیری کردند. خرید از این واقعیت مجازی راحت و جذاب می باشد ومورد استقبال قرار گرفت. یک فروشگاه آمریکایی برنامه AR  ایجاد کرده است که باتوجه اطلاعات محصول در راستای ازخواسته مشتری با توجه به ظرفیت فروشگاه ،آن را اسکن می کند در این صورت می توانند مدل های پوشاک نشان دهدو یا به اتاق های مجازی بروند که AR  این امکان را می دهد مقابل دوربین باایستند بدون اینکه جسمی بپوشند ،لباس را در تن شان به صورت مجازی نگاه کنند .فروشگاه هایی که مجهز به این واقعیت افزوده هستند،نسبت به این استقبال مشتریان ،کمتر است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چت آنلاین
    ارسال در WhatsApp