خانه » درباره ما

درباره ما


شرکت تجارت داران فردا يكي از شركتهاي هلدينگ پويا با بيش از 17 سال تجربه است كه در زمینه برنامه نويسي واقعيت افزوده ، طراحي اپليكيشن، طراحي سايت ،بازارهاي مالي و فاركس ،توليد پكيج هاي آموزشي زبان انگليسي ،ساخت بازي هاي رايانه اي و موبايل و رسانه هاي ديجيتال فعاليت مي كند. تجارت داران فردا توانسته است همواره با بکار گیری به روز ترین تکنولوژیهای دنيا و همچنین بهره گيري ازدانش و تجربه متخصصين صاحب نام و خوش ذوق در رشته هاي كامپيوتر، مديريت و زبان و تكيه بر سالها تجربه و استفاده از نظرات مشتریان خود محصولات و خدماتي را ارائه دهد که  درحد امکان نیازها و سلیقه های هر مشتری را بصورت اختصاصی پوشش دهد .

نشانی :
اصفهان ،میدان انقلاب،ساختمان آذر، طبقه سوم
تلفن :
031-32235025
ایمیل :
info@tejaratdaran.ir


تجارت داران فردا در اين سالها با بسياري از سازمانها و موسسات تجاري ،بازرگاني ،توليدي و موسسات آموزشي مختلف همكاري نموده و همواره سعي در ارائه بهترين خدمات و محصولات به مشتريان خود داشته است .
تجارت داران فردا رشد سريع خود را مديون مشتريان وفادارو ارائه خدمات و محصولات خلاقانه و مبتني بر تكنولوژيهاي روز دنيا به آنها مي باشد و با مدنظر قرار دادن اصل مشتري مداري ومهندسي ارزش همواره در كنار مشتريان خود مي باشد .